Selasa, 30 November 2010

hati ini

hati ini,hati ini
kenapa dengan hati ini,,,hati ini terlalu sakit,hati ini terlalu terluka,hati ini terlalu lama memendam kerana hati ini juga aku menjandi pendendam,,,pendendam k??? ye aku jadi pendendam orng semua tenggok aku gembira,orng semua tenggok aku ceria tapi orng x tau yg hati ini terlalu sakit..selama ni aku hanya mendiamkan diri j,,,menelan semua apa yng dikata,,menganggap semua orng ada buat salah tapi benda yang aku telan tu memakan diri,,apa salah aku....aku menganggap kau ibarat adikku,,ibarat kawan2 ku yg lain,,tapi lain jadinya,,,kau kata aku orng kg yg x sedar diri,loser,sigemuk x sedar diri n macam2 lg,tp x p allah tu adil ko kata x kan maafkan aku,aku pun x kisah aku maafkan apa yg ko buat selama ini sbb aku x nak jumpa ko kat akhirat menuntut kemaafan dari aku...tp aku berdoa supaya allah memberi pembalasan yg setimpal kat ko,,jgn kerana mulut badan binasa...hari ni ko ungkit apa yg telah ko beri jgn menagis kalau 1 hari nanti orng lain buat kat ko,,berdoalah perkara itu x terjadi sbb kalau terjadi aku akan gelak n tepuk tangan sepuas hati......ingat DENDAM tetap DENDAM!!!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan