Rabu, 23 Mac 2011

melepakkan diri

x tau nak cerita apa,,sbb minggu lepas x ada program yg menarik melainkan salah pergi kenduri,,,semuanya gara-gara bos ku yg tersayang hahahahahaa,,,bila dikenang kembali kelakar pun ada sakit hati pun ada ye la,,,aku ni yg x tau kat mana tempat kenduri tu pun pergila,,,tapi dalam hati rasa macam curiga sblm masuk kat tempat kenduri tu aku pun tanyala kat RELA yg jaga
me:kak kat sini ini je kenduri
Rela:ye dik ini je
aku dengan muka bangga terus masuk and makan,,part ni yg aku rasa pelik kenapa tuan rumah tu aku x kenal,,aku pun terus call my boos,,call banyak kali x angkat,,ahh lantakla salam tuan umah and chow,,pastu dia boleh kata salah umah,,,ya allah malunya dahla hujan habis baju ni jadi kotor boleh pulak kata salah umah adoi...

p/s:moralnya lain kali bila orng hantar surat tu baca and remind x la jadi pisang berbuah 2 kali

and hari ahad pulak aku g umah kawan kat sentul tapi kantoi ngan abah yg aku pergi kl so dia pun dgn selamba ajak aku balik umah...baru malam tu aku cadang nak lepak kat cheras pastu nak pergi danau,,,terpaksala dok melangut kat NZR pape pun i tabik kat abah,,walaupun aku ni hanya pangkat anak buah tapi dia layan aku dari kecik sampai besar sama je,,apa yg aku nak mesti abah tolong dapatkan...sbb tu aku sayang abah ni lebih dari pak cik2 aku yg lain..time abah pergi kerja aku masih tdo x sempat jumpa abah pukul 1.0 aku pun siap2la pergi sentul kat umah x ada sapa2 terpaksala aku menggunakan perkhidmatan awam,,,dan hari isnin dengan rasminya saya cuti,,,hahahhaaaa buat macam syarikat sendiri pulak,,,,,,,sebelum balik kg aku lepak kat kg baru with kak efa ngan mammy sempatla snap 2,3 pic,,,



kak efa.mammy,kak rosv


kak efa,mammy,and me..


me and kak efa



kak efa ni kawan kepada mammy,,,and mammy tu adalah mak angkat saya,,dan saya adalah saya hahhahahhaaa,,,,,

p/s:kak efa ni ok orng nya ada pendirian,,and ayat dia yg buat saya merenung kembali "bila mulut kita x sama dengan hati maka sifat kita akan melencong"...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan