Rabu, 23 Julai 2014

dear hati salam malam ke 25 ramadhan

x semanis mana pun bercinta ni..sakit hati tertekan semua ada,rasa seronok kalau hidup seorang.sempena bulan yang suci ni,saya cuba untuk buangkan semua perangai yg sangat dibanggakan yes!!! 27 tahun bukan lagi usia kanak-kanak jauhkan remaja,27 golongan dewasa,,so x yahla jadi mcm budak2 buang je la perangai merepek bukan orang suka lagi meluat adala,,,cubala jadi yang terbaik untuk diri sendiri,kalau x banggakan orang sekeliling cukupla untuk diri sendiri,,,
To my abi awak tau x hadir awak dalam hidup saya,x pernah terlintas dekat fikiran langsung,,segalanya berjalan seperti biasa,saya x pernah terfikir yang kita akan sejauh ini..keikhlasan awak akhirnya meletakkan awak dihati saya,kesabaran awak jauh diluar jangkaan saya, B saya dah letakkan awak ditempat yang sepatutnya...lumrah alam setiap hubungan ada pasang surutnya inikan lagi hubungan yg baru setahun jagung..yes!!saya terlalu banyak menguji,mungkin kesabaran awak dah diperingkat paling nipis..tapi awak stay nak ada disisi saya B..
bulan baik ni saya nak cuba untuk menjadi yang terbaik..saya malu dilahirkan sebagai orang islam tapi cara hidup bukan dilandasan yang sepatutnya,,kenapa orang bukan islam berebut2 nak memeluk agama islam,,sedangkan kita yng memang dah dilahirkan dibesarkan dengan persekitaran islam tapi cara hidup menyimpang,,
kita boleh tentukan kehidupan kita,kita ada pilihan kita sendiri,,kejayaan datang dari hasil usaha kita,,
waht you give ,you can get back
ya allah berikan aku hidayahmu,,jadikanla kau anak solehah yang membantu kedua ibu bapa ku didunia mahupun diakhirat,
ya allah kasihanilah kedua mereka sebgai mana mereka kasihani saya dari kecil sehinggla nafas saya terhenti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan