Isnin, 18 Ogos 2014

ku tanam setia akhirnya....

DEAR DIARY....
~ tak tau nak cerita kat sapa!! serius x puas kalau luahkan ngan kawan-kawan...jalan berliku hanya pada allah tempat aku mengadu dan mencari sedikit kekuatan..seminggu 2 ni minggu paling mencabar,dugaan,yess!! benar benar teruji,aku lemah dalam cinta aku mudah tewas,sekuat mana aku akhirnya aku rebah,,allah hadirkan aku seorang insan,yang aku harapkan dari sedikit kasih dan sayang,,akhirnya kasih aku diuji dengan kesetiaan..KARMA!! ermmm dulu aku kerap mainkan perasaan orang now allah balas kat aku,yang paling bodohnya aku ni tetap terima walaupun hati cukup teluka,kenapa??kalau dulu salah je orang tu mesti aku tinggalkan,,ada yang tanpa sbb aku tinggalkan,tapi sekarang dah terang2 depan mata dia curang..kenapa hati ni tetap nak pertahankan,kenapa hati ni masih setia disisi,,aku perlu kuat,x kan nak teruskan hubungn yang hanya menyakitkan dua2 blah pihak,, luka ditangan nampak berdarah,,tapi luka dihati nampak sembuh hakikatnya bernanah,,serius aku rebah dalam mengenal cinta mu,,,, aku hanya mengaharpkan seteguk kasih tapi dibalas dengan kepalsuan
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan