Selasa, 26 Julai 2011

LAGU TEMA CINTA KAMI

di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, 
masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba hadapi semua ini
      meski tanpamu                                                
 oooh meski tanpamu
bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

reff:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

reff2:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

repeat reff
suara dengarkanlah aku
nila lagu masa fist2 kenal ngan my incik tapi sekarang tinggal kenangan,,dulu sblm balik rumah my incik  akan call dari tempat kerja sampaila depan pintu pagar umah lbh kurang sejam mcm tula,,hehehee kadang2 my incik nyanyi lagu ni tau hehheeee,,yang paling bestnya time my incik kerja tiba2 ada lagu ni kat radio terus dia call,,,my incik ckp lagu ni jadi tema heheee,,,1/8 ni genapla setahun,,tapi kalau ikut perkenalan bulan 7,,,tapi start serius bulan 8...my incik stay nak lagi kita bersama tapi hati i dah tawar..my incik ckp bagi dia bina kerjaya,,my incik ckp bagi dia masa,,and now i bg dia masa selama mana dia nak,,,segalanya apa yang my incik mintak i akan bg normal la kan,,,,bila berkasih semuanya nak di bagi,,tapi sekarang hati i betul2 tertutup untuk lelaki,,,maafkan i,,,,u layak mencari yang lebih baik dari i,,,,i sedar sapa i,,,dan i sedar bila berdamping dengan u antara kita sebenarnya ada jurang yang terlalu jauh,,,biarla i simpan kasih dan sayang u jauh ke dalam hati yang mana i siap kan hanya untuk u,,,,,,,terima kasih my incik i akan ingat selalu kat u,,,walaupun kita dipisahkan antara jarak,,,,terima kasih untuk segalanya,,,dan terima kasih untuk cinta ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan