Isnin, 2 Disember 2013

Warkah Buat Imam

                                                                 Assalamualaikum :)
Kehadapan  bakal imamku   ~~
                                                 ~>>
                                                          Andai ditakdirkan jodoh kita bersama , jagalah hubungan ini sepertimana kau menjaga hubungan kau dengan Pencipta kita . Jangan kau lebihkan rasa cinta kau pada aku melebihi cinta kau pada Pencipta . Izinkan aku menjadi sebahagian dari kesedehan dan kegembiraanmu . Izinkan aku menjadi makmummu setiap kali seruannya hadir . Izinkan aku untuk mewarnai hidupmu tatkala kesuraman tiba . Imamku , izinkan jua aku untuk bertakhta di hatimu . Mengisi ruang kosong di sudut hatimu , menjadi semangat tatkala kau kecundang . Izinkan aku menjagamu sepanjang umur aku bersamamu . Imamku , akan ku tunggu sampai waktunya tiba untuk aku menjadi makmummu yang halal , untuk menjadi milikmu yang sah . Sepanjang penantian ini , tersangat banyak dugaan yang bakal kita tempuhi dan lalui . Aku harap dan sentiasa berdoa agar kau mampu untuk hadapinya dgn hati yang tenang imamku . Kuatkan hatimu , cekalkan hatimu . Sama sama kita ambil pengajaran dari apa yang telah kita lalui untuk masa depan kita bersama . Aku pohon maaf atas segala kesilapan dan kesalahan aku terhadapmu . Aku juga insan biasa yang tak lari dari melakukan kesalahan . Sama sama kita berdoa agar kita terus kuat dan tabah wahai imamku . 
       
                                                                           
                                                                                Salam sayang penuh ikhlas dari bakal makmummu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan