Sabtu, 22 Jun 2013

terima kasih ya allah

terasa sedih pulak minggu ni,,x taula kenapa,,alhamdulilah minggu depan dah start keje,,dalam masa seminggu ni memang banyak cabaran,cabaran nak mempersiapkan segala urusan,almaklumla minggu depan dah start keje,tapi kenderaan x ada,so dalam masa 4 hari dok berusaha mesej semua member,semua orang yang kita kenal hanya mesej cakap nak sewa moto,,mcm bunyi kelakar kan,,tapi kalau orang x berduit mcm aku ni memangla,,tapi sbbkan aku nak kerja,aku berusaha,walaupun adakalanya nak mengalah tapi tetap berusaha,,sungguh kadang2 rasa diri ni malang lahir dalam keluarga yang x berkemampuan,tapi bila fikir balik bertuahnya aku,,walaupun mak ayah x berapa kaya tapi diorang mampu membesarkan kami 5 beradik,walaupun orang hina,orang kata,tapi diorang tetap cool,,,ok berbalik pada isu sewa moto,ok dulu my bff penah cakap nak bagi moto dia,,ok jenis dia ni pulak bila orang dah berjanji ngan dia,dia akan tuntut,so bila tiba masa aku,aku betul2 perlukan bantuan dia,aku betul2 mengharapkan dia,tapi bermacam alasan dia bagi,it ok hari ni aku susah,,tapi aku janji aku berusaha untuk bangkit,bayangkan mulut dia pernah cakap,kita ni bff,,so apa erti bff kalau ko susah aku tolong aku susah ko kemana,x pe ko dah ada kerja aku baru nak bermula,jika diizinkan allah insyaallah 1 hari kejayaan ada bersama ngan orang2 yang sabar,penat aku bertanya ada moto untuk sewa ke tak,last2 sekali alhamdulilah allah permudahkan urusan aku,allah hadirkan insan mulia untuk membantu aku,x kisahla kena bayar janji aku dapat bergerak,dapat berusaha untuk mencari rezeki,,alhamdulilah semua urusan untuk aku kerja berjalan dengan lancar,,tinggal tunggu hari isnin je,,dan aku berharap agar allah memberkati kerja yang aku lakukan ni,,aku berharap dengan restu dari kedua ibu bapa serta allah aku harap aku dapat mencapai kejayaan dunia dan akhirat,,amin amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan