Selasa, 1 Februari 2011

bila hati ini mula rindu...tapi kerana ego

jujur didalam hati ada terselit kerinduan,,,tapi kerana ego aku campakkan semua memori,,,dalam hati tercalit sedikit perasaan kenapa semua ni terjadi,,adakah kerana ego @ dendam..sesungguhnya hati terlalu sakit mungkin terlalu lama memendam,,,tapi penah kita fikir perasaan orng lain,,,penah kita rasa dan dalami perasaan yg bernama sahabat,,pernahkah kita mempercayai kawan,,kalau pernah kenapa perlu mempercayai kata2 orng lain kita ada akal,,inila akibat kalau ada akal tapi dikuasai nafsu,,saya rindukan gelak ketawa,,menangis bersama,,tapi itu hanya tinggal impian saje,,,benarla kata pepatah masa lalu adalah sesuatu yg sukar dikembalikan dan sukar digapai...kaca yg berderai amat mustahil untuk bercantum kembali,,,walau apa pun dalam hati ada terselit perasaan rindu,,,biarla dia terbenam jauh disudut hati,,,kerana yg dirindu x akan dapt digapai hahahaha,,,bila mengenangkan saat bersama pasti air mata akan mengalir hati akan sebak tapi sya kena kuat,,,setabah mana pun saya,,saya tetap manusia,,,yg merindui saat bersama insan bergelar kawan dan sahabat,,






jujur saya katakan yg saya rindu saat bersama,,sehingga kadang terbawak dalam mimpi,,,mcm merepek kan tapi itulah kenyataanya,,,,,kenyataan memang pahit,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan