Isnin, 28 Februari 2011

oh lelaki

x faham aku ngan seorang pak cik ni,,,nak kata muda muka dah kertu,,,tapi x sedar dah kertu...dok gatal2 mngesel2kan kaki cam kucing jantan nak mengawan...aku fikir dah pangkat pak cik je kalau x memang mendapatla.....rasa geram je.. ingat aku ni perempuan x ada maruah ke,,,
and ni pulak kiasah sekor mamat yg bangang x tau apa masaalahnya dia ni mungkin tekanan x pun dah compom mental yela tiba2 je nak cucuh api,,semalam aku ngan my sis g la tenggok lumba kereta konon nak bg sport kat abang ipar ku seorang ni ropenya dia x masuk sbb kereta dia jem adoi frust je muka abg ipar tu hahahaaa berbalik ngan mamat ni kan,,aku ngan my sis pun mencarila tempat untuk berteduh,,,nak di pendekkan cereta aku ngan kakak dah rasa bosan so beransur pulang tapi sblm tu aku g bersalam ngan warga kerja disitu almaklumla orng popular kat mana2 pun ada yg kenal tiba-tiba:
mamat gila: tepila sikit sempitla
aku:memandangnya sambil keheranan,pelik pun ada yela tempat punya luas nak gak lalu kat tempat aku...so aku diam je
mamat gila:tepila nak lalu
aku:degan wajah bengang ketepi la setapak dua
Yg membuat aku pelik ni dia bukan nak lalu,,,tapi nak memekak kat sebelah aku sampai orng yg ada kat situ tenggok
aku:ko ni kenapa
mamat gila:tepila aku nak lalu x muat sempit
aku:tempat punya luas pun x muat ke
mamat gila:ketepi
dalam hati aku yg dah membara ngan keadan cuaca yg panas aku pun apa lagi
aku:ko ni apa hal lalu jela kang x pasal2 ada yg mendapat penyepak
serta merta mata2 yg ada disekeliling memandangku ibarat artis wa hebatnya,,,
mamat gila:tepila....memandang ku sambil tersengih..
aku dengan hati yg membara menunjukkan isyarat %^2^* sambil berlalu pergi...
mamat gila:amboi cantiknya cuba buat lagi
aku terus melangkah pergi,,menyakitkan hati melayan mamat gila ni dalam hati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan