Khamis, 17 Februari 2011

cuti tanpa fb,twetter and blog








strt malam ni sampaila minggu depan x dapat nak mengupdate blog and sewaktu dengannya..tapi tenggok keadaan kat sana kalau boleh guna broadband bolehla,,hahhaaa x sabarnya nak bercuti thank pada kakak ku yg sudi menggantikan dirinya untukku,,,walaupun tenggah bulan tapi it ok mintak duit kat mydadla hope dapatla,,,.minggu ni langsung x update blog,,fb pun baru aktif...hari isnin tu aku balik ipoh lepak ngan cek raby,,,sampaila petang lepas gakla rindu aku ngan dia,,,minggu depan kalau jadi nak g umah cik tka,,,malam ni kalau sempat jumpa cik ika dulu sebelum naik flight,,,hahahhaaa x sabarnya,,,aku agak jakun ngan sekor anjing ni...walaupun biasaje tapi sbb dia dapat tuan yang penyayang dia blh blow bulu anjing tu,,,bila petang time aku balik keje mesti nampak anjingni ngan pakwa dia naik kereta hebat gila pasangan kekasihni,,,hhahhahaaa apala yg aku merepekni,,,and now dah pukul 5.35pm mungkin ini tulisan blog aku yg terakhir..dan mungkin luahan aku yg terakhir,,,seandainya minggu depan aku x mengupdate blog sedekahkanla alfatihah buatku....jasa korang amatla dihargai...wa mcm nak pergi terus pulak merepek je bibah ni...okla bye assalamualaikum...lupa kita selitkan gambar sepanjang minggu ni ,,injoy




Tiada ulasan:

Catat Ulasan