Isnin, 6 Disember 2010

dear dairy

hahaahaaa selamat pagi isnin...sangat sedih teramatlah sedih hahahaaa,,,aku boleh tipu semua orang konon aku ngah gembira sangat tapi hakikatnya hati aku sangat sakit,,teramat sakit aku terlalu merinduinya,,,rindu k ??? ye tersangat rindu hahhahaaa,,mungkin aku kena terima hakikat yg dia bukan milik ku,mungkinla x tau la 1 hari nanti jodoh kami ada hahahaa,,,,mungkin allah pertemukan kita dengan orang yang salah baru dia temukan dgn orng yg betul2 layak untuk kita,,,supaya kita menghargai dia dgn seadanya,,bukan kita terima dia sbb harta,paras rupa and sebagainya sebab semua tu x akan kekal lama,,dulu ada seseorang tu penah cakap "u all kalau nak cari pasangan tu jgn sbb dia cantik ,dia kaya,tapi carilah melalui kejujuran,kesetiaan and keikhlasan"yes betul tu...x semua orang blh terima kita seadanya..lagi2 kalau kita ni GEMUK hahahaha buat jadi bahan gelak je ,,sapa pun x nak ngan kita,,,hahhaa so aku kenala sedar diri,,,,,,

mulai dari saat ini aku berazam aku nak kurukan badan hahahaa bukan untuk laki yg x pandai menghargai untuk diri sendiri,,,and 1 lg bila aku dah kurus insallah aku pakai tudung terus,,mungkin inila azam aku untuk tahun baru esok hahahaaa semoga allah memakbulkan niat suci aku ni,, 4 dear lovely i hope u berbahagia disamping orng tersayang and dont 4 get janji u,,my sis say u x layak tuk i,,,i pernah ckp u adalah laki terakhir tuk i syangi,,dan itulah kenyataan u  and x boy i blh g mam**$

Tiada ulasan:

Catat Ulasan