Khamis, 30 Disember 2010

dear dairy



alhamdulilah hutang ku selesai dapatla aku tdo lena,,,biarapun duit gaji bulan ni habis digunakan semua tapi berbaloi,,,penatnya beratur nak bayar saman and finaly aku blh capai impian aku hahahahaa ya allah permudahkanla urusan aku ni,,esok cuti and lusa new year bermula la hidup aku yg baru... new year,and new life hope sucsess amin...ada 2 thn lg untuk aku gapai semua impian aku sebelum aku melangkah ke alam baru,,,buat sementara ni biarla kita buat haluan masing...dan seperti yg selalu kamu cakap "seandainya antara kita dijodohkan dengan keluarga jgn menolak biarpun hati x rela tapi mungkin itu yg terbaik buat kita" tapi percayalah sayang saya x akan berubah sampai bila2 insaallah,,,biarpun kemana saya pergi percayalah hanya kamu dihati....biarpun keluarga saya blm blh terima kamu tapi percayalah saya akan cari jalan supaya diorang dapat terima kamu...dan saya harap kamu pun begitu juga..kita bertemu kerna kebetulan,,,dan saya harap kebetulan itu akan membawa kita kejinjang pelamin,,,sekarang biar masa dan takdir yg menentukan segalanya,,selamat tahun baru buat semua rakyat malaysia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan