Isnin, 6 Disember 2010

sob sob dear diery

oooooohhhhhh so sad aku baru dapat call mintak aku daftar kursus selama 2thn 2 bulan panjang tu,,,bukan apa aku x nakla lama2 sambung belajar balik pening tapi ini la cara tuk aku buktikan pada orng ramai yg aku boleh jadi yg terbaik,,hahahhahhaa harusla nama pun bibah mestila cari yg terbaik,,,,walaupun luck jarang dapat yg terbaik sekurang2 aku dah berusha kan,,,persoalanya boleh ke aku belajar balik....@@@persoalanya perlu @ x aku sambng belajar balik
and now aku nak cete sikit about this girl 

sangat cantikkan dia,,,impian nak jadi macam dia ni lah....BERTUDUNG SO NICE......bertudung n bersopan hahahahhaa macam kelakar je bunyinyakan,,,tapi kalau aku kata nak mesti bolh...kenapa aku x dapat hidayah mcm orng lain,,,x p sabar itu separuh dari iman,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan