Khamis, 30 Disember 2010

dear dairy

SEMANGAT 2011
orng cakap  2011 akan merubah nasib ku,,,blh ke aku pakai kata2 tu aku harap kalau ada perubahan lbh kepada kebaikan,,alhamdullilah rezeki 2011 mungkin,,,syarikat yg saya ushakan ngan kakak akhirnya berhasil and start bulan 1 mula beroprasi...jalinan miesya gabungan aku ngan kakak hope ni satu permulaan yg baik,,harap 2011 adalah permualaan pada semua apa yg akan aku n kakak ushakan,,walaupun dah ada syarikat tapi aku ngan kakak x blh nak berhenti kerja kena cari duit poket lain tuk tampung syarikat yg baru nak mula wa mcm hebat je bunyi hahahhahaaa,,,tapi buat sementara ni ayah ngan mak yg jaga syarikat tu,,,pekerja x ambik ramai lg bujet takut x cukup...hahahaaa bestnya,,,hope semua berjalan ngan lancar terima kasih ya allah memberi rezeki ini,,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan