Khamis, 23 Disember 2010

dear dairy

selamat hari khamis 
hati ni gembira sangat x tau kenapa,,harap rasa ini akan kekal selamanya,,,sehari 2 ni aku asik buat kerja slah je,,,ada je benda x betul..adoi apa masaalh aku sebenarnya,,,aku rindu dia hahahaa nak buat camna diakan sebok ngan keje,,jgn terlalu percaya entah2 dia ada perempuan lain bila aku nak buat sport chek,,for the boy hati2 saya akan datang kat anda tanpa bagitau dulu,,,,hahaa
hari ini keputusan PMR keluar hope adikku dapat keputusan yg cemerlang hahahaa,,aku harap dia dapat buat yg terbaik bukan macam kakak dia,,,jap lagi birthday boy nak belikan hadiah apa ye kat dia,,,,esok birthday mohamd azim,,rasa nya tawaran kerja kat sabah tu aku patut pegi k x,,,peningla,,time kita x ada kerja x ada pulak orng bagi kerja bila kita dah kerja selesa ramai pulak yg menawarkan lg best ohhh rambang mata ku,,,tapi yg penting fokus2 ngan apa yg aku idamakan n impikan,,,ya allah terima kasih atas pertemuan ini,,,semoga ianya berkekalan hingga keanak cucu n akhir hayat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan