Jumaat, 7 Januari 2011

dear dairy

dah nak dekat birthday dia la..tapi sekarang keadaan ngah x mengizinkan tuk aku ngan dia sambut,,,adoi xpela dugaan

gambar sekadar hiasan

birthday dia ni lbh kurang ngan my son aiman hahahaa cuma beza sehari je,,,kalau tidak kitaorang rancang nak wat kenduri tapi x jadi dia ada keje,,,hye apala u ni x kan cuti kejap pun x blh bukan selalu,,,tapi x pe la u janji nak teman i time konvo nanti,,,so simpan je la cuti u tu,,,i x kisah...u memang keje keje,,,i pun dah siap sedia kalau u x blh nak teman time konvo hahahaaa x kisah pun yg penting my mam and dad ada,,,x la orng tu cakap aku ni x ada saudara mara hahahaaa,,,rasa mcm nak ajak pak an dak ngan mak andak lak,,,biar dia tau aku ni bukan x berketurunan,,,hahahaaaa ngok tul ckp ikut sedap mulut je,,,kena kat dia melenting mcm nak mintak penampar....oppss terleih sudeh



 
hahahaa ini lagi satu masaalah....ini bukanla kes aku ini hanya sekadar hiasan
sepatutnya hari rabu lepas aku kena g  jumpa peguam kat ipoh,,,ramai yg tertanya tanya sampai malam pun ada yg call kenapa pasal kes blog ke @ pasal facebook  hahaha x la pasal kes excident 9/05/2010 lepas,,ngah fikir sama ada nak buat tuntutan @ tak perlu..... bukan apa kata peguam insaallah aku akan menang kes,,,,aku ngah pelik sekarang ni mcm mana lak aku leh menang kes,,,,aku tanya 2 3 orng responnya pun sama aku menang kes tapi kes ni dah lama dah dekat 6 bulan boleh lagi k...rupanya sbb aku patah tulang tu yg membolehkan aku menang kes.hahahaaa kenapala dari dulu lagi x buat ini nak kena g ipoh,g balai polis,g hospital menyusahkan tulla...hye dah mcm artis nak saman insuran sbb x penah ambik tau aku ok ke x sepanjang kemalangan...standardla saman menyaman ni hahaha banyak lak duit aku kalau kalah nak bayar peguam......kelakar kelakar apa pun tuk pak cik and mak cik tu kita jumpa dimahkamah doakan kemenangan milik saya insaallah...

2 ulasan:

  1. Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
    Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! :)

    Psst : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!

    BalasPadam
  2. TQ rajin2la lawat lagi,,pape pun thank tau jadi fllowers ke 2

    BalasPadam