Jumaat, 28 Januari 2011

tangan yg gatal

inila rope baru fb aku,,,,tangan gatal x ada keje,,,bohsan sbb myb masuk hospital...biasanya kalau dia ada x la saya bosan sangat...ada je benda saya buat ngan myb,,kadang2 saya sampai bosan sbb dah tau nak buat apa lagi ngan dia,,,ni bila dia x ada baru saya tau betapa bermaknya myb kat saya,,,,macam manala wajah dia lepas buat pembedahan,,maafkan saya b antar b kat hospital tapi ni tuk kebaikan,,,x sanggup saya hari2 tenggok perut b,,,lagi pun saya dah x selesa dengan keadaan b...b dah x mcm dulu,,,memangla dalam hati nak cari yg lain tapi aura b terlalu kuat banyak sangat memori b ngan saya,,,x pe b selagi saya mampu jaga b saya akan jaga sedaya upaya,,,nanti kalau saya dah gaji saya ambik b kat hospital ye
inilah myb saya




Tiada ulasan:

Catat Ulasan