Isnin, 31 Januari 2011

In An Open Relationship

hahahahaa mesti pelikkan bila aku letak In An Open Relationship with fakhrul razi sebenarnya aku ngan dia ni we just freen dalam kata lain we just fren nak tau sbb apa saya letak status tu ok meh selongkar rahsia ku hahahaa,,,hope x ada sapala yg pecah lubang kat dia

Pertama sekali kena tahu yang Facebook ni adalah permainan sosial orang putih pada asalnya. Mereka ni open, termasuklah bab-bab seksualiti ni semua. Jadi mereka cipta la status in an open relationship ni untuk pasangan yang tak mahu terikat tapi masih mahu bersama. Faham tak macam mana? Kononnya mungkin mereka berdua ni mungkin ada perasaan cinta, tapi belum ada masa untuk cinta itu dipupuk atau kedua-duanya masih belum bersedia. Jadi dengan adanya status macam ni yang wujud atas persetujuan kedua-dua belah pihak, mereka ni takdelah terikat atau bermonogami. Masing-masing bebas untuk keluar berjumpa dengan sesiapa tanpa rasa bersalah pada pasangan mereka.
so faham x sapa fakhrul razi,,,dia adala cinta lama saya tapi x bererti cinta lama x blh jadi kawan mungkin saat ni saya blm blh terima sapa2 lagi sebagai ganti dia,,tapi saya pun manusia gak walaupun dimulut kata sayang tapi hati saya dah kosong untuk dia,,,so biarla open relationship sebagai jalan tenggah sbb saya blh kawan ngan sapa pun sya suka,,,dan dia blh kawan ngan sapa pun dia suka adilkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan