Selasa, 11 Januari 2011

dear dairy

corat coret facebook
 
hari selasa yg tenang tapi tidak setenang hati yg di dalam....aku x faham si gadis ni kenapa dia nak add aku pas aku buat in an open relationship with some one at my fb,,,adakah kerana some one itu sudah berpunya@some itu milik dia x pun bakal kakak ipar dia,,,hahahahaa muskil tapi bila aku tanya kat some one tu senyap je,,,,tolongla korang berdua jagn nak peningkan kepala aku......for some one tolongla jujur dah 6 thn kita kawan jgn buat saya baru kenal anda,,.


facebook akan ditutup 15/03/2011
tolongla kalau facebook ditutup saya nak main laman sosial apa lg,,,facebookla menghubungkan saya ngan kawan2 serata negara termasuk indonsia kalau facebook x ada mcm mana saya nak cotect kawan sebarang yg lain jgnla tutup facebook tolongla,,,,,sob sob sedihnya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan