Isnin, 24 Januari 2011

dear dairy

patutla 2,3 hari ni rasa mcm nak menangis je,,,rupanya ada benda yg nak berlaku,,semalam ada seorang hamba allah tu call tapi x dapat sebab line phon kat umah x ada,,oleh sebb x dapat nak call dia pun mesejla,,,""mak cik dah tenggok lum ada cete terbaru"...di sebabkan kat umah line cam haram jadah x dapatla aku tenggok apa cete terbaru...sbb aku tanya dia kata tenggokla sendiri and fikirla,,,walaupun hati ni teringgin sangat nak tau tapi ku tahan juga and pagi isnin yg tenang diragut dengan satu kisah yg agak menguris hati,,,aku x faham kenapa ada lg manusia mcm ni,,,apa lg yg dia nak,,x cukup lg ke apa yg penah ko buat,,kalau ko rasa diri tu dah terlalu sempurna teruskanla,,,aku sedar aku ni seorang hamba allah,,,and aku sedar sapa aku x perlu ko nak perli2 x pun nak sindir2,,aku ingat semunya dah selesai aku x faham ko ni sebenarnya kenapa,,,x kirala apa yg ko and kawan2 ko nak cakap aku dah x peduli tapi tolongla aku x usik ko,,aku x usik kawan ko tapi kenapa ko nak usik aku lagi,, mungkin sbb ko sakit hati ,,,ye mungkin sbb ko skit hati,,,kalau ko sakit hati ngan aku no comentla kan hahaha,,sbb bila aku renung balik sepanjang kita berkawan aku memang nampak sifat ko yg sentiasa melaga lagakan orng,,,pantang orng puji kawan mulala ko nak masuk jarum,,,ada je keburukan orng ko canang,,,mcm ko ni sempurna sangat,,ala betulla apa orng cakap mulut ko bocor,,,semua rahsia orng kamu nak jaja,,,jgn risau kalau ko rasa di pihak benar teruskanla,,semoga allah lindungi kamu,,,dari dulu sampai sekarang aku pendam je apa yg kamu buat,,,,,ko kutukla ko perli la aku sekurang2nya ko menambahkan pahala aku,,hahhaaa teruskanla,,,meludah kelangit jatuh kemuka sendiri,,,hahahahaa sekurang2nya orng tau sapa aku,,and aku x la asik bergaduh je..setiap tahun ada je makhluk allah ko nak jadikan mangsa gaduh ko kan hahaha,,,mungkin inila akibat orng kurang kasih sayang menaggih kasih sayang dgn menarik perhatian kesian,,,cakap aku x berketurunan x bersaudara paku dulang paku serpih mengata orng sendiri 2x5 hhahahaa so sad lalala
p/s:jadilah kawan yg benar2 ikhlas berkawan,,,keburukan kawan di simpan bukan di jadikan  modal berbicara,,,sebelum mengata orng nilai dulu diri sendiri,,,supaya diakhirat tidak bertemu untuk memohon kemaafan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan