Rabu, 26 Januari 2011

dear diary...tersalah makan cili ke dek non

hahaa ada orng tersalah makan cili lain yg  dituju lain pulak yg terasa pedasnya,,what everla kamu nak cakap aku ni sampah ke tua x sedar diri ke,,,yg penting ada aku kisah,,,and yg terpenting jgn cepat melatah nak tau sbb apa,,sbb entry yg aku terbitkan tu bukan untuk ko hahaha kesianla,,,simpati aku ngan orng cepat terasa,,,,asal?? entry tu ada kena mengena ngan ko ke??,,,ko kurang kasih sayang ke,,,ko ada mesej aku perli2 aku ke,,x pun ada kawan2 ko jumpa aku perli2 aku ke kutuk aku,,,aku ada fb ko ke,x pun ko ada fb aku ke,,,ko selalu jumpa aku ke jawapanya x kan,,,kita dah lama x jumpa and semenjak sem last lg kita dah x rapat and ko buat hal ko,aku buat hal aku....tapi sbb ko terasakan memang adala tu hahahaa kan dah kantoi,,TAPI YG PENTING SEKARANG SAYA NAK GELAK BESAR PUNYA SBB ADA ORNG TU PERASAN hahahahahaaa..apa la kamu ni hahahaa..tula kalau otak asik nak buruk sangka je so dah x dapat nak bezakan hahahahaaa,,,,so sekarang 1 je yg wa nak cakap lu kena beb kena,,,wa talak ingat sama lu tapi lu yg cepat melatah huahuahauahauaa..lu cakap wa apa mulut longkang,,mcm2 lu cakap pasal gua and yg terpenting ada wa kisah,,,just forrget and forgive hahahaa biasala budak nak meningkat dewasa dalam kepala otak yg kat lutut tu dah set,,,mcm tula jadinya,,,yg penting wa nak gelak besar,,,sbb ada orng tersalah makan,,,lain kali kalau nak makan cek dulu isi dalam jgn terus nak telan kan dah tergigit cili...pedas x,,,hahhaa cakap banyk pun x guna yg penting wa nak gelak lg
p/s:wa dah tukar link blogger ni hope dah x ada orng nak terasa lagi,,wa malas nak besar2 hal...kecik punya hal kalau dapat lu compom jadi kes mahkamah,,,,hahhaa kalau lu rasa itu lu,,,1 je wa nak cakap lu silap ok silap,,itu entry bukan wa tuju sama lu,,,tapi lu dah terasa wa x blh nak cakap apa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan